Det finns en blomma vit som snö, kan ej vissna, kan ej dö.. dess namn känner du nog igen Ida Valestam heter den!



Hallå gumman (ida)
ska försöka skriva om hur mycket jag saknar & älskar dig.
jag saknar dig otroligt mycket.. saknar att du skriver till mig om det är nått som tynger dig, för jag vill bara hjälpa dig. du har hjälp mig så mycket och fått mig att le hur många gånger som helst. du är en helt underbar person som jag älskar sjukt mycket. du försjtärnar verkligen det bästa och att bli behandlad som en kung! ditt hjärta är av guld och du bryr dig så otroligt mycket om dina vänner. du får alla dem att lee hela tiden. om alla skulle känna dig som jag gör eller aah.. så skulle alla tycka du va helt underbar,, för det är du verkligen! när jag ser dig i skolan vill jag bara springa fram och krama dig eftersom du är så underbar.. men jag tänker pff.. vrf skulle ida vilja snacka med mig ngt mer..? saknar dig så mycket gumman :( vill bara vrida tbx tiden då jag sov över hos dig.. gud vad jag trivdes där, och jag bara kände jag kan va mig sj med dig! och jag hade så kul och bara njöt av dagarna. Älskade bara sitt skratt, ditt smile, din underbara omtänksamhet. Hela du är underbar och det borde du veta vid detta laget!
Du förståg mig på ett sätt som ingen annan gjorde, du sa till mig att jag var betydellsefull. Men det är precis vad du är gumman.
Saknar dig verkligen gumman och jag hoppas att det kommer bli som förr! Kommer alltid finnas för dig vad som än händer och jag skiter fullständigt i jävla falska rykten! För det är du som räknas inget annat!
Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0