:)



Hej ≈]

Just nu sitter jag i skolan, vi har slutat är sjuuukt hungrig :( men bussen åker typ om 1 timme -.-'
så e lite forever alone :( idag har typ cirkus maximum ställt upp sitt feta tällt på grusplanen här på skolan wierd?
aa jag och några andra va och kollade på kamelerna och hästarna och typ åsnor och zebror! :D aa nu vill jag bara hem för är så sjukt hungrig :/ vi har massa prov hit och massa prov dit så får la ta och skärpa mig och plugga lite! men gillar nt att plugga på sånt som jag inte tycker e intressand :( gillar typ bara no-biologi :3 och ibland so när det handlar om världskrigen för dom är intressanta!
asså jag älskar att kolla på naturprogram omg det e min drog :D och jag älskar rymden och stjärnorna :]
aa nu ska jag sitta här i skolan tills det är dags att gå ner till bussen... smart som jag e så har jag glömt mitt busskort :(
puss hej! :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0