:]



Heej :]

Just nu lyssnar jag på takida (y) och aa gör inget annat typ. Men imon kommer nog cissi 3:D <3
Underbart med 4 dagar helg nu! vill ha sommar nuu!! :( men känner att den är på G ;)
Men asså hallå igentligen, vrf ska dom som ser bäst ut behandlas bäst oxå? vrf behandlar man inte de andra lika bra? :/ det är ju människor med kött och blod det med lixom. Jag tycker alla borde behandlas lika. Den ända gången jag behandlas (bra) är när jag ser ut så som på bilden. jo det är ju en skillnad men jag är fortfarande samma gammla frida. Vill börja på fotboll NUUUUUUUUU! kondis + att jag älskar lagsporter. Basket och fotboll är de bästa! :D
Om jag kunde vara tankeläsare skulle jag må bättre eller sämmre då?
Man önskar att ens allra största önskan skulle bli sann. Jag lovar jag skulle le,le och le. Mitt hjärta skulle vara komplett. Det är bara synd att vi lever i verkligheten. OOOOååå gud, fan vad tänker nu. Jag tänker på om hur det skulle vara som ens önskan skulle bli uppfylld. Jag skulle fan vara så glad att jag skulle kunna göra vad som helst.
Orkar inte skriva mer nu kommer inte på ngt puss hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0