Försöken inte va som alla andra, men försöker bli älskad som alla andra.



Heeej!
Längesen jag la upp något hihi!
dagen idag va kul! va med cissi & hadiii, hade inte dans idag för matilda är sjuk :( aa så jag,cissi och hadi gick till gymmet ist omg kommer ha vääääärldens träningsvärk imon! härligt. imon på idrotten har vi dans, typ bugg och sånt fml! hatar de! för la försöka överleva som jag snart gjort i 15 år! :) nu ska jag lyssna på musik (takida) och försöka nana lite, går lixom upp klockan 6, går ifrån mitt hus till bussen klockan 7 och börjar skolan kl 8 yaaay! (y)
saknar er på söder jävligt mycket! men aah jag trivs bra där jag är på dagarna!
Lavio! §


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0