Killar är bättre än tjejer



Visste ni att i 6:an och 7:an va jag helt bessat av Green Day?
Visste ni att jag älskade kill-kläder och kill-skor?
Att jag spelade fotboll varje rast med killar även om det ösrengade?
Att jag älskade att åka skateboard?
Att jag hade keps ibland i skolan?
Att jag älskade bilar, kill-spel och kill saker?
Att jag aldig ville vara som andra tjejer?
Att jag nästan bara umgicks med killar?

Ja jag var en så kallad kill-tjej. Och var jävligt stolt över det.
Men om jag skulle göra såhär nu.. skulle jag klassas som konstig och pinsam.
Men jag är inte som alla andra, och kommer ändå aldig bli en liten äcklig fjortis.
Killar är bättre än tjejer, tro mig det är dom.
Puss hej!

Kommentarer
Postat av: josefin ståhl !

hihi sån är jag nu, kanske möjligtvis liite diskret men aa ändå, håller med till 100 % !

2012-04-29 @ 14:47:31
URL: http://thesmileofjoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0