Hemma !


Fett sexig hår här yes!
 
 
 
 
 
 
Cha cha bloggen >.<
Hemma från tukriet! Jävligt varmt va de, men ganska skönt ändå :D kom hem igår kl kvart över 3 på morronen så drf är jag inte i skolan idag är jäklittt trött. 
I turkiet har vi mest badat, solat och ätit x'd va på stranden typ 3 gånger, så jävla vart i sanden skulle fan kunna koka hårdkokta ägg ! men havet va vamrt och typ mjukt för det va så salt. när vi va på stranden oxå fick min kusin för sig att vi skulle åka såndär fallskärm som sitter fast i en lina efter en båt. hehe jag åkte bara med i båten och såg på när camilla och carolin åkte xd mamma och wilma åkte oxå såg ut att vara gaaaaaaaaanska högt o.O 
saknat min random klass lite så där smått, imon kommer jag bitches ;) 
nu så e jag fortfarande trött så aa men slappa lite är aldrig fel medans man vet att alla andra e i skolan XD 
mohahahah puss hej! ;*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0