yeeepp

 
Hej sötnosar! 
Just nu har jag duschat, har nyss varit på simba (getingebadet) ;) 
igår va jag och cissi med markus och sacke, riktigt mysigt ;) vi kollade typ bara på film och haha jag myste mycket med markus hund dimond :$ grymt söt va den :) 
Nu är man oxå konfermerad! :D fick riktigt fina saker.. fick en system kamera (canon) 3 silver smycken, ett annat smycke som.. ää skit samma kan visa det bilder i nästa inlägg ;) ni kan även få se några bilder jag har tagit med kameran, eftersom jag älskar att fotografera! :D 
aja nu kommer jag inte på något mer att skriva, ska ta bilderna på sakerna jag fick, åh juste! fick ju pengar oxå för er som bryr er ;) hur mycket behöver ni inte veta ;] 
aja ha der bra! 
p.s riktigt fin bild på mig och min älskade måne där uppe, du är bäst gumman! 
 
FÖLJ HENNES UNDERBARA BLOGG! - http://bluebarrywayy.blogg.se/
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0