Foto dags..



Heeey ;)
det va länge sen typ en kvart sen hehe! nej men jag har fattat lite grann nu.. så ska bara skriva vad som sket idag!
Va bara i skolan typ många i klassen va på konfaläger i stockholm.. ingen riktig klass utan dom! aja dom kommer iaf tbx på måndag ;)
haha när jag kom hem va jag utelåst.. som tur e va det sol ute och så hade jag typ några bullar som jag och cissi gjorde i hemkunskapen som jag kunde käka. så bah solade lite typ sen kom mamma typ efter 10 min för hon skulle typ byta däck på bilen och hästtransporten :s och gjorde en failad sak idag.. jag och cissi skulle egentligen till varberg och shoppa lite sen märkde jag att jag hade glömt alla pengar hemma men plånboken va med hehe! så imon blir det att åka till halmstad och shoppa där lite mysigt! :) sen blir det la att nana över med henne.
juste idag när jag hade varit hemma ett tag tyckte jag det va så fint ute så jag gick ut och fotta lite.. denna bilden är en av dom jag tog, inte så nöjd med den men den duger.. den bilden som blev cp där nere blev jag typ nöjdast med.. aah pallar inte skriva mer nu..
Puss hej! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0