ops...



1. Du känner dig avundsjuk när du ser personen med någon annan
2. Du kan läsa sms från personen om och om igen
3. Bara av att höra hans/hennes namn ler du... ... ...
4. Du kan sakna personen, fast ni precis har träffats ... ...
5. Du börjar lyssna på låtar som påminner om personen
6. Du ler för dig själv när du tänker på honom/henne
7. Medan du läste detta, var det bara en person du tänkte på
alla vet la vad detta e och ooopppss...


Idag har jag gjort omprov i so gick ganska bra tror jag... sen så skulle jag åka och träna fotboll i vinberg men så ringer mamma och säger att vi ska fira pappa idag, han fyller år imon :p kan ju säga att jag heldre hade viljat träna... men jaja nu har jag nyss duschat och e sur på mamma för hon retar bara om att hon har slängt mina högtalare på tippen -.- oj vad man ska tro på de men vill ha dom nu! :(
Imon är deee freeeeeeedaaaaaaaag, bästa dagen på hela veckan :D men har 1000 saker att skicka in och göra klart så njee inte denna fredagen… aja..
Puss hej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0