Tjäna tjäna! :D

Jaha, nu är man hemma. jag och cissi har varit hos molly och sovit där. först så va jag och sanna och handlade HAHA! de va en tant som körde in i mig och sa "jag har inget körkort" jag och sanna höll på att dö fan vi ramlade nästan hahah.. iaf när vi hade gjord de och lite andra ärenden så åkte vi hem och så fick cissi och molly fixa maten eftersom jag och sanna hade varit så duktiga och handlat (a) 
så fixade sanna mig medans vi väntade! :D sen när det va klart hade cissi och molly gjort världens mysigaste middag. (kommer bild sen). sen efter det fixade vi oss lite igen och sedan bar jag och sanna av oss hem till sanna där vi skulle hämta hennes cykel. molly och cissi hade redan 1 cykel så aa, sen hoppar vi fram lite i historen hehe.. 
där starat jag med att berätta att vi hade en GRYM FEST! hehe jag trodde alla inte mådde så bra efter ^^ aja riktig kul va de, tack killar och tjejer! :* det måste vi göra om! nu ska ni få se massa bilder puss hej :* 
 
 
 
 
Älskar er tjejer, ni är absolut bäst! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0