BÄSTA KVÄLLEN PÅ LÄNGE!

Konsentrerar sig för för fullt ;) 
sebbe dansar lite?
Gömmer sig bakom tvN
xd
 
Tjenare gubbar och gummor! 
 
Today va jag först me hugo, sen på kvällen skypade vi och några andra.. sedan sa dom "aah vi kan ha lan kväll" så sa dom inget t mig xd men aah jag sa att jag oxå kunde haka på så blir en RIKTIGT rolig och bra kväll, hihi det är grymt att bara vara med killar, dom e verkligen speciella! va med, sebbe, hugo, koffe, ludde, teo och lilla jag såklart ^^  hihi kan oxå berätta att jag typ ganska mycket ägde dom på guitarr hero xd och desutom ett spel jag aldrig spelar innan, men det e som tecken typ men de va as kul. aja sen typ 10 min innan pappa kom och skulle hämta mig så sa dom bah, vi går ut i ladan.. men de vet jag inte riktigt om jag är sugen på eftersom att jag är jävligt rädd för slender :$ gick först upp för en trappa sen så tände som inte så såg absolut inget! så satte jag mig bara ner hihi. sen åkte jag hem :( 
 
tack för en underbar kväll gubbar det gör vi om! :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0