saknar min dator!

hallå bloggen och alla andra där ute!
 
öm just nu är inte jag så seriööös. saknar min dator otroligt mycket så nu får jag sitte vid en jävla big mama dator typ, det e ju fan typ 70 tum haha naj. nej men idag har jag inte gjort så mycket, ikväll ska man till pio pio i halmstaddddddddd typ med kusinen och the family och lite så kul!
imon kommer cissi hit och vi ska leka med barbie som vi alltid gör hehe! nej men aaa.
ja men igår va det typ svenska prov, det gick nog bra, fast jag suger på satsdelaaar. :3 nej men aa e på lite damphumör just nu, typ lite upp och ner! mådde inte ALLS bra igår, men ja what ever.
 
nu får jag la spela ngt hehe typ spela.se kanske`? hahah aa men nej
pusshej! :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0