Snygga tejer på bilden

 
 
 
Visste du :
att jag vill ha
 -
  ett xbox
att jag lyssnar mest på - takida
att jag inte gillar - tacos, bara om det finns vitlöksås
att jag avskyr när folk - snackar skit om andra
att kärlek är - underbart, och avskyvärt
att jag gillar att - jag har fått så fina nya vänner
att jag alltid kommer att - bry mig om folk  
att jag är hemligt förälskad i -  
att sist jag grät var - nån gång denna veckan kanske?
att min mobiltelefon är - svart
att när jag vaknar på morgonen - vill jag bara ligga kvar
att innan jag går och lägger mig - tänker jag mycket
att idag har jag - inte gjort ett piss, skypat och plockat äpplen 
att jag just nu tänker på - vad som kommer hända nästa helg
att i kväll ska jag - kolla på spartacus och skypa
att i morgon kommer jag - inte göra så mke, kanske va med grisen
att jag hoppas - att detta kommer bli lyckat..

Har du:
Någon som förstår dig? - aa
Någon som du saknar? - japp
Någon som du hatar? - hmm, inte direkt hatar men ogillar
Vem kramade dig senast? - kan kanske har varit min syster
Vem ringde dig senast? - marinas mamma
Vem ringde du senast? - sacke typ
Vem var hemma hos dig senast? - marina
Vem var du hemma hos senast? - ida tror jag
Har du några kärleksproblem? - vet inte :s
Har du pratat med någon idag? - ja
Har du gråtit idag? - nej
Har du skrattat idag? - ja

Jag:
Är singel? - yes
Svär ofta? - alltid
Sjunger i duschen? - ja ibland
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - never
Skrattar åt dina egna skämt? - hahahahah ja

Har du:
piercingar? - öronen
Syskon? -  lillasyster
Jobb? - skola*
För många vänner? - kan man väl knappast ha?
Rymt hemifrån? - nej
Färgat håret? - nepp!
Bra självförtroende? - ibland xd
Sagt "jag älskar dig" till någon? - ja
Varit kär? - ja
Gjort något olagligt? - tror de xd
Somnat i skolan? - nepp
brutit ett ben? - nej                      
Tappat bort mig i min hemstad? - nepp
Sett en fallande stjärna och önskat? - aomen
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? - tror inte de xd
Smugit ut utan lov? - nej
En hemlighet som ingen annan vet? - ja
Sovit en hel dag? - nepp
Somnat gråtande? - nästan
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? - nej
Blivit generad inför folk? - hihihi aa
Varit kär i någon utan att säga det till personen? - ja
Ätit musslor? - nej :s
Varit på en festival? - noooopppe
Haft ett förhållande? - aa
Blivit kallad player? - nepp
Färgat ditt hår svart? - nej never

Vad:
Längtar du till mest just nu? - nästa helg
Ska du göra i helgen? - ingenting, grisen.
Har du för kläder på dig? - linne och shorts
Gjorde du igår? - va i skolan och dansade hahahah
Ska du göra i sommar? - hmm, ganska långt kvar men allt som man kan göra typ xd
Åt du senast? - honungs macka (y)
Har du för mobil? - iphone 4s
Vad köpte du senast? - choklaaaad <3
 
 
Life? 
yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0